فراخوان شناسایی توانمندی‌های داخلی در حوزه درمان ناباروری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی

صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری و مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برنامه‌ای تحت عنوان شناسایی توانمندی‌های داخلی در حوزه درمان ناباروری را اجرایی می‌کند.

پیرو تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص پیگیری مسئله افزایش جمعیت و با عنایت به تکالیف مقرر در ماده (40) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری و مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف حمایت از تولید دارو، اقلام و تجهیزات مرتبط با حوزه ناباروری، فراخوان شناسایی توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های ذیل را برگزار می‌نماید:

  • داروها و فرآورده های مرتبط با درمان ناباروری
  • تجهیزات مصرفی و کالاهای تولیدی مرتبط با شاخه زایمان و ناباروری
  • افزایش کیفیت محصولات و خدمات مرتبط با درمان ناباروری
  • فناوری‌ها و روش‌های نوین در درمان ناباروری

 

فناوران و شرکت‌هایی که در هر یک از حوزه‌های بالا دارای «دانش­ فنی» یا «محصول» باشند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کرده و پس از طی شدن مراحل ارزیابی و ممیزی از سبد حمایت‌های تعریف شده در زیست بوم نوآوری و فناوری شامل خدمات توانمندسازی، شتابدهی و سرمایه بذری، سرمایه‌گذاری، اعتبار مالیاتی، تسهیلات نرخ ترجیحی و ... بهره‌مند شوند. صندوق از کلیه متقاضیان واجد شرایط این فراخوان، دعوت به عمل می‌آورد جهت ثبت‌نام از تاریخ 10 /08/ 1401 لغایت 30 /08/ 1401 فرم ثبت نام را تکمیل و در رایانامه به آدرسnpm@inif.ir بارگذاری نمایند.

فرم ثبت ‌نام:

همچنین علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات تکمیلی بیشتر به فایل‌ پیوست ذیل مراجعه نمایند.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zn2v