معرفی گروه روابط عمومی
هر سازمان نیازمند بخشی است که وظیفه آن تسهیل ارتباطات از داخل سازمان به خارج و بالعکس باشد. این بخش میبایست از یک طرف، فعالیتها، اهداف، راهبردها و دستاوردهای سازمان را در قالبهای متناسب برای مخاطبین بیرونی شرح دهد و از طرف دیگر، تقاضا و بازخوردهای مخاطب بیرونی را به داخل سازمان انعکاس نماید. مسئله اصلی بخش روابط عمومی و رسانه ستاد زیست فناوری، مدیریت همین مجرای ارتباطی است. گروه روابط عمومی ستاد با توجه به ماموریت «ترویج عمومی و فرهنگسازی الگوهای نوین در زیست فناوری » تشکیل شده است.
فعالیتهای رسانه ای و تولید محتوای ستاد توسعه زیست فناوری، ذیل عنوان روابط عمومی و رسانه اجرا میگردد. تیم روابط عمومی با تعامل با ارکان مختلف ستاد، محتوای اولیه و محتوای رسانه ای نهایی را در قالبهایی همچون موشن گرافیک، اینفوگرافیک، کلیپ، مستند کوتاه و بلند، ماهنامه، محتوای فضای مجازی و ویژه نامه و سایر قالبهای گرافیکی تولید مینماید.