آیین نامه برگزاری نشست­های تخصصی حوزه زیست‌فناوری

ستاد توسعه زیست‌فناوری به منظور ﻣﻌﺮﻓﯽ و بیان اوﻟﻮﯾﺖﻫﺎ و ﺣﻤﺎﯾﺖﻫﺎي ستاد، تشریح ﺗﻘﺴـﯿﻢ ﮐـﺎر ﻣﻠﯽ، تحلیل مدیریت توان زیست فناوری در هر استان و شناسائی پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف زیست فناورانه هر منطقه اقدام به برگزاری نشست های تخصصی می کند. مطابق با این آیین نامه، مسئولیت برگزاری این کارگاه ها با افراد متخصص و مسئول مورد اعتماد انجمن های علمی مرتبط یا دانشگاههای مادر و اتاق های فکر هر استان یا مراکز رشد زیست فناوری و پارک های علم و فناوری هر استان با نظارت گروه پژوهش، زیرساخت و توسعه فناوری ستاد توسعه زیست‌فناوری خواهد بود.

ستاد توسعه زیست‌فناوری به منظور ﻣﻌﺮﻓﯽ و بیان اوﻟﻮﯾﺖﻫﺎ و ﺣﻤﺎﯾﺖﻫﺎي ستاد، تشریح ﺗﻘﺴـﯿﻢ ﮐـﺎر ﻣﻠﯽ،  تحلیل مدیریت توان زیست فناوری در هر استان و شناسائی پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف زیست فناورانه هر منطقه اقدام به برگزاری نشست های تخصصی می کند. مطابق با این آیین نامه، مسئولیت برگزاری این کارگاه ها  با افراد متخصص و مسئول مورد اعتماد انجمن های علمی مرتبط یا دانشگاههای مادر و اتاق های فکر هر استان یا مراکز رشد زیست فناوری و پارک های علم و فناوری هر استان با نظارت گروه پژوهش، زیرساخت و توسعه فناوری ستاد توسعه زیست‌فناوری خواهد بود.

 

خواهشمند است آیین نامه را به دقت مطالعه و پس از تکمیل فرم درخواست برگزاری نشست های استانی، آن را  به نشاني پست الكترونيك research.biodc@gmail.com ارسال فرمائید. 

 

آیین نامه برگزاری نشست­های تخصصی حوزه زیست‌فناوری

فرم درخواست برگزاری نشست های استانی

 

فرم تدوین گزارش نشست های استانی

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZHVf