ویژه دانش آموزان علاقه مند رشته تجربی و زیست شناسی

مدرسه تابستانی متخصصان فردا

نخستین مدرسه جامع علوم زیستی و پزشکی با عنوان متخصصان فردا شامل برنامه های کارگاهی ، تخصصی ، علمی و تفریحی برای دانش آموزان مقطع متوسطه 1 و 2 طراحی گردیده است .

 

 

 

 

با توجه به لزوم تقویت کیفیت آموزش و ایجاد بسترهای شناختی و مهارت افزایی برای دانش آموزان و هدایت آنها در جهت فن آفرینی در آینده ، موسسه تخصصی زیست فناوری دانش آموزی صدرامهر  با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، اقدام به آموزش و ترویج مبانی و تکنیک های دانش زیست فناوری و مهارت های علوم پزشکی در بین دانش آموزان علاقه مند  نموده است .

به همین منظور نخستین مدرسه جامع علوم زیستی و پزشکی با عنوان متخصصان فردا شامل برنامه های  کارگاهی ، تخصصی ، علمی و تفریحی برای دانش آموزان مقطع متوسطه 1 و 2 طراحی گردیده است .

این برنامه با مبحث زیست فناوری و اجرای کارگاهی مفاهیمی چون استخراج DNA و مهندسی ژن ، آشنایی با انواع میکروارگانیسم ها ،  تشخیص هویت و انگشت نگاری ژنتیکی ، مبانی کشت سلول و سلول درمانی سرطان و ... آغاز                    می گردد. دانش آموزان پس از شرکت  دوره زیست فناوری ، مجاز به شرکت در دوره های پزشکی ، داروسازی و دنداپزشکی خواهند بود.

 لازم به ذکر است برنامه مشاوره و بحث های چالشی پیرامون انتخاب شغل و رشته تحصیلی و استعدادیابی نیز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است. در پایان نیز فعالیت های تمامی شرکت کنندگان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و از ستاد توسعه زیست فناوری گواهی دریافت خواهند نمود.

 راه های ارتباطی جهت  کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام : 88579291- 09033878838

                                                                                               www.sadramehr.com 

 

     

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZBE1