رئیس گروه پژوهش زیرساخت وتوسعه فناوری به منظورتبیین طرح تقسیم کار ملی در حوزه زیست فناوری در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران حضور یافتند.

رئیس گروه پژوهش زیرساخت وتوسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه اعضای گروه و کارشناسان گروه به منظور بازدید و آشنایی با پژوهشکده و تبیین طرح تقسیم کار ملی در حوزه زیست فناوری در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران حضور یافتند.

رئیس گروه پژوهش زیرساخت وتوسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به همراه اعضای گروه و کارشناسان گروه به منظور بازدید و آشنایی با پژوهشکده و تبیین طرح تقسیم کار ملی در حوزه زیست فناوری در سازمان حضور یافتند.

پس از نشست و آشنایی با اعضای هیات علمی پژوهشکده، از بخش های مختلف پژوهشکده شامل پایلوت نیمه صنعتی، موزه تخصصی و گنجینه گلسنگ ایران(هرباریوم) ، آزمایشگاه های زیست فناوری سلولی و ملکولی، زیست فناوری دریا، زیست فناوری میکروبی، زیست فناوری صنایع غذایی و محیط زیست بازدید به عمل آمد.

در این نشست ضمن معرفی اعضای هیات علمی، دستاوردهای صنعتی و پژوهشی پژوهشکده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و حمایت های ستاد معرفی شد و نسبت به اجرایی شدن توافق نامه و هدایت فعالیت های پژوهشکده در راستای توافق نامه مباحثی مطرح شد.

    مصوبات جلسه و بازدید:

·        شرکتهایی که از نظر محصولات تولیدی با محورهای مندرج در توافق نامه سازگاری دارند به این پژوهشگاه معرفی شوند.

·        نخبگان وظیفه با توجه به محورهای مندرج در توافق نامه به این پژوهشگاه معرفی شوند.

طرح های با قابلیت تجاری سازی به ستاد ارسال شود تا همچون قرارداد نمونه های موفق(خلیج فارس بوشهر) مورد حمایت دوجانبه یا سه جانبه قرار گیرد

   اقدامات پس از بازدید:

با توجه به محورهای سه گانه لیست شرکتها و محصولات تولیدی مرتبط با این پژوهشگاه استخراج و به ایشان اعلام شد.

رساله هایی که با محورهای سه گانه مرتبط  بود از طرف ایشان ارسال و در ستاد بررسی و نتیجه به ایشان اعلام شد.

نخبگان وظیفه با توجه به محورهای سه گانه این مرکز متعاقبا به ایشان معرفی خواهند شد.
کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/Zuo2