برگزاری نخستین جشنواره زیست‌فناوری دانش‌آموزی در استان مازندران

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین جشنواره زیست‌فناوری دانش‌آموزی در استان مازندران با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اداره کل آموزش و پرورش در روز یکشنبه 25 مهرماه 1395 در شهر آمل برگزار شد.

   به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین جشنواره زیست‌فناوری دانش‌آموزی در استان مازندران با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اداره کل آموزش و پرورش در روز یکشنبه 25 مهرماه 1395  در شهر آمل برگزار شد.

   یکی از اهداف ستاد توسعه زیست فناوری، ترویج زیست فناوری در سطح دانش آموزی است که برای اجرایی شدن این هدف، نخستین جشنواره زیست‌فناوری دانش‌آموزی در استان مازندران برگزار شد که در این جشنواره 85 اثر دانش آموزی ارائه و 16 اثر نیز به عنوان آثار برتر انتخاب شد.

   نخستین جشنواره زیست‌فناوری دانش‌آموزی در استان مازندران با هدف گسترش گفتمان مشترک بین آموزش و پرورش و ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی برای توسعه و ترویج زیست فناوری دانش‌آموزی برگزار شد.

 

   برگزیدگان نخستین جشنواره زیست فناوری دانش‌آموزی مازندران، آذرماه سال جاری در سومین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری که از سوی ستاد توسعه زیست فناوری در تهران برگزار می شود، امکان حضور خواهند داشت.

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZdKb