بررسی اقتصاد دانش‌بنیان دارو و واکسن با حضور صاحب‌نظران

با همت محققان دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان و با همکاری ستاد توسعه زیست‌فناوری سمپوزیومی برای بررسی اقتصاد دانش‌بنیان حوزه‌های دارو، واکسن و زیست فناوری در خردادماه برگزار می‌شود.

اولین سمپوزیوم کارآفرینی در حوزه‌های دارو، واکسن و زیست فناوری با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری و دانشگاه‌های بزرگ کشور برگزار می‌شود.

در این سمپوزیوم در خصوص موضوعاتی چون داروهای بیولوژیک و اشتغال دانش‌بنیان، واکسن و اقتصاد دانش‌بنیان، زیست فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و دارو و اقتصاد دانش‌بنیان بحث و تبادل نظر می‌شود.

مهیار رفعتی دبیر این سمپوزیوم، با اشاره به برگزاری این رویداد اظهار کرد: با توجه به مزین شدن امسال به نام "تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین"، تصمیم گرفتیم در دانشگاه تهران و سایر دانشگاه‌های بزرگ و دانشجویان رشته‌های مربوط به داروسازی این سمپوزیوم را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اثرات داروها و واکسن‌ها در ارتقای سطح سلامت جوامع، یادآور شد: این موفقیت با توسعه فناوری‌های زیستی محقق شده است.

رفعتی با اشاره به زمان برگزاری اولین سمپوزیوم کارآفرینی در حوزه‌های دارو، واکسن و زیست فناوری، خاطر نشان کرد: این رویداد در روزهای ۸ و ۹ خردادماه امسال برگزار می‌شود و با برگزاری چهار پنل تخصصی در حوزه‌های دارو و واکسن بحث و تبادل نظر خواهد شد.

کلمات کلیدی
//isti.ir/Zn8t