استقبال پرشور دانش آموزان از غرفه ستاد توسعه زیست فناوری در سومین جشنواره علمی دانش آموزان پژوهشگر شهر تهران

سومین جشنواره علمی دانش­آموزان پژوهشگر شهر تهران در سه مقطع تحصیلی در روزهای 14 و 15 اردیبهشت 95 در فرهنگسرای خاوران برگزار شد . این جشنواره علمی پژوهشی در 7 بخش نمایشگاهی، فن بازار، هنر و ادبیات، خلاقیت، سمینار پژوهشی دانش آموزی، برنامه­ نویسی و پل مجازی برگزار شد.

سومین جشنواره علمی دانش ­آموزان پژوهشگر شهر تهران در سه مقطع تحصیلی در روزهای 14 و 15 اردیبهشت 95 در فرهنگسرای خاوران برگزار شد . این جشنواره علمی پژوهشی در 7 بخش نمایشگاهی، فن بازار، هنر و ادبیات، خلاقیت، سمینار پژوهشی دانش آموزی، برنامه ­نویسی و پل مجازی برگزار شد. همچنين بخش نمايشگاهي اين جشنواره  با حضور مراكز مهم علمي كشوري چون موزه علوم و فناوري جمهوري اسلامي ايران، ستاد توسعه زيست فناوري، ستاد توسعه فناوري و صنايع دانش بنيان دريايي، پژوهشگاه رويان، انجمن ژنتيك ايران و جامعه گياه درماني ايران انجام گرفت. در این جشنواره بیش از 1400 دانش آموز دختر و پسر آخرین یافته­ های پژوهشی خود را به نمایش عموم گذاشتند.

ستاد توسعه زیست­فناوری با بهره گیری از این فرصت، با غرفه ­ای درخور تمام گروه­های سنی در این نمایشگاه حضور به هم رسانید که با استقبال چشم­گیر دانش ­آموزان مواجه شد. در این غرفه بخش­هایی همچون نمایش حیوانات آزمایشگاهی، نمونه­ هایی از کشت بافت گیاهی، کتاب­ها و بروشورهای ترویجی و آزمایشات و مسابقات زیست­فناورانه برای دانش آموزان به اجرا درآمد. همچنین دکتر سید مهدی سیدی به عنوان نماینده ستاد توسعه زیست ­فناوری از تمامی بخش­ های این جشنواره به دقت بازدید به عمل آوردند و ضمن انجام­ دیدارهایی با آقای  زرافشان  معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و آقای مهندس حسینی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، خواستار گسترش همکاری­ های مشترک ستاد و وزارت آموزش و پرورش در راستای ترویج و تعلیم زیست­ فناوری به عنوان یکی از کلیدی ­ترین فناوری­های کشور شدند.

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZcUa