یازدهمین کارگاه نسل های جدید توالی یابی- RNA-seq

یازدهمین کارگاه نسل های جدید توالی یابی: RNA-seqدر روزهای 27 و 28 بهمن ماه 1395در مرکز ژنوم پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و با همکاری گروه تخصصی امیکس برگزار می شود.

یازدهمین کارگاه نسل های جدید توالی یابی: RNA-seqدر روزهای 27 و 28 بهمن ماه 1395در مرکز ژنوم پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و با همکاری گروه تخصصی امیکس برگزار می شود.

 این مجموعه کارگاه های آموزشی برای محققین و دانشجویان علاقمند به انجام پروژه های ژنتیک مولکولی، سلولی، میکروبیولوژی و زیست شناسی گیاهی و جانوری، برنامه ریزی شده است. به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند، گواهینامه معتبر انگلیسی با تایید پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، گروه تخصصی امیکس، انجمن ژنتیک و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران صادر خواهد شد.

عناوین تئوری و عملی این دوره:

ü  NGS Technologies: Introduction and Applications

ü  Library Preparation and RNA QC

ü  Project Design and Experimental Considerations

ü  Quality Control and Data Pre-processing

ü  Introduction to The Command Line and Usefull Commands in Linux

ü  Mapping to a Reference Genome and DGE Analysis 

ü  Isoform Discovery and Expression

ü  Enrichment Analysis

ü  Visualization and Annotation

هزینه های ثبت نام:250000تومان 

  •    هزینه هاي كارگاه شامل آموزش های تئوری و عملی، بسته آموزشی،  ناهار و پذیرایی می باشد.
  •  همراه داشتن رایانه شخصی توصیه میشود.
  •   مهمانسرا دارای امکانات رفاهی و شرایط مناسبی بوده و در محوطه پژوهشگاه واقع شده است. هزينه هر شب اقامت دانشجويي در مهمانسراي پژوهشگاه 50 هزار تومان مي باشد.

ظرفیت پذیرش محدود می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر به وبسایت www.nigeb.ac.ir مراجعه نمایید.

متقاضيان گرامي، لطفاً فايل فرم ثبت نام را از لینک زیر دانلود نموده و پس از تكميل به همراه فايل تصويري تاييديه انتقال وجه ثبت نام و اسكن كارت دانشجويي (براي متقاضيان تخفيف دانشجويي) و اسکن کارت عضویت انجمن(براي متقاضيان تخفيف ویژه اعضا انجمن ژنتیک)به نشاني پست الكترونيكيworkshop@omicstm.comو  workshop.omicstm@gmail.comارسال نماييد. در اسرع وقت یک ایمیل تایید برای شما ارسال خواهد شد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22369903 شرکت مدیا طب ژنتماس حاصل فرمایید.

فرم ثبت نام

پیوست

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZLDc