کمیسیون هماهنگی ستاد توسعه زیست فناوری

کمیسیون هماهنگی ستاد توسعه زیست فناوری در تاریخ 1397/2/31 در محل سالن شیخ بهایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

 

یکصد و بیست و سومین کمیسیون هماهنگی ستاد توسعه زیست فناوری در سالن شیخ بهایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

دکتر مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری در ابتدای این نشست با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از تشکیل سه کارگروه زیست فناوری دریا به مدیریت دکتر پورکاظمی،  کارگروه داروهای پیشرفته به مدیریت دکتر کبریایی زاده  و کارگروه زیست فناوری دام و طیور به مدیریت دکتر عابدی خبر داد 

  وی همچنین ضمن قدر دانی از زحمات دکتر وثوقی مدیر پیشین کارگروه تجهیزات زیست فناوری، انتصاب مهندس آزادبخت به عنوان مدیر جدید کارگروه تجهیزات زیست فناوری را نوید بخش تحولات جدید در این کارگروه دانست.

در این جلسه دکتر شجاع الساداتی ریس کارگروه زیست فناوری صنعتی به ارائه گزارش در خصوص برگزاری اولین کنفرانس زیست شناسی سامانه ها پرداخت. در ادامه باتوجه به اهمیت موضوع ریز جلبک ها مهندس پیمان سازنده چی، به نمایندگی از شرکت تحقیقات آرین گستر به بررسی وضعیت صنعت ریزجلبک در محیط داخل و بین الملل پرداخت .

 

در ادامه سید محسن دهنوی، رئیس گروه تولید ، تجاری سازی و بازار ستاد توسعه زیست فناوری با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در حوزه زیست فناوری دریا گفت؛ اهمیت این حوزه به حدی است که برخی از کشورهای پیشرو در این حوزه حدود 2 درصد تولید ناخالص ملی خود را از این حوزه تامین میکنند  

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZeEg