همکاری کارگروه سلامت در امضای تفاهم نامه آستان قدس رضوی(طیب) و شبکه محصولات سالم (شمس)

جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای «شبکه محصول سالم» ( شمس) توسط ستاد توسعه زیست فناوری و موسسه «به سوی ترویج محصول سالم» در روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار گردید.

 

 

 

 

 

جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای «شبکه محصول سالم» ( شمس) توسط ستاد توسعه زیست فناوری و موسسه «به سوی ترویج محصول سالم» در روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار  گردید.

در این جشنواره دکتر رستگار، مدیرکارگروه سلامت ستاد توسعه زیست فناوری عنوان کرد: نشان طیب رضوی که توسط آستان قدس رضوی پایه گذاری و در حال اجرا می باشد شاخص های مختلف مانند کیفیت، سلامت، اصالت، حقوق مصرف‌کننده، برکت و حلیت را در بر می گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به شاخص های ذکر شده این نشان در بسیاری از نهادهای دولتی و غیر دولتی نیاز به همکاری دارد، به ویژه سازمان غذا و دارو ،وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سازمان حفظ نباتات، دامپزشکی و سایر نهادهای مرتبط در جهاد کشاورزی و نهادهای خصوصی مختلف نیز در استقرار شاخص‌های مربوطه می‌تواند مشارکت فعال داشته باشند.

رستگار با اشاره به شبکه محصول سالم و نشان شمس بیان کرد: در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای فیمابین مدیران ارشد نشان طیب در آستان قدس رضوی و مدیران نشان شمس به امضا رسید تا این دو نهاد معتبر کشوری بتوانند با همکاری همدیگر حداکثر تلاش خود را جهت ارائه محصولات طیب،سالم، با کیفیت، حلیت و سایر شاخص‌های مربوطه را به کار ببندند تا انشالله کشور با وجود چنین همکاری هایی، تمامی نهادهای دولتی مسئول در را ارائه محصولات سالم و با کیفیت حلال و دیگر شاخص های مربوطه را فراهم نمایند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZVr3