دلیری:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه زیست‌فناوری افزایش می‌یابد

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی گفت: یکی از مزایای برگزاری نمایشگاه زیست‌فناوری ایران، فراهم شدن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی گفت: یکی از مزایای برگزاری نمایشگاه زیست‌فناوری ایران، فراهم شدن فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی در بازدید از چهارمین نمایشگاه زیست‌فناوری ایران بیان کرد: یکی از مأموریت‌های معاونت علمی و فناوری حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدات آن‌ها است که این نمایشگاه توانسته به خوبی زمینه معرفی و حمایت از این تولیدات را فراهم کند.

وی افزود: تعداد شرکت‌ها در چهارمین دوره این نمایشگاه، رشد چشمگیری داشته است که همین موضوع نشان دهنده افزایش اقبال عمومی به این حوزه است.

دلیری در ادامه تصریح کرد: به شرکت‌های دانش‌بنیان توصیه می‌کنم اگر شرایط فروش محصول خود را دارند اقدام کنند و در  صورت نداشتن امکانات مناسب این شرکت‌ها می‌توانند از مزایا و حمایت‌های معاونت علمی و فناوری بهره ببرند.
وی ضمن مهم ارزیابی کردن نقش حوزه زیست فناوری در تولید محصولات ثروت‌آفرین و ایجاد بستر کارآفرینی فناورانه عنوان کرد: به ویژه تولید داروهای این حوزه، از زمینه‌های مهم و حیاتی کشور محسوب می شود به همین دلیلی معاونت علمی حمایت‌های ویژه‌ای در این حوزه ه عمل می‌آورد.

چهارمین نمایشگاه زیست فناوری از 27 تا 29 شهریورماه سال جاری با حمایت ستاد توسعه زیست‌فناوری در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZfQe