شتابدهنده بن‌دا لب وبینار «زیست کارآفرینی» را برگزار می‌کند:

این وبینار به منظور تبیین مفهوم «زیست کارآفرینی» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، ستاد زیست‌فناوری و مرکز رشد پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌گردد.

هنگامی که اززیست‌کارآفرینی صحبت می‌کنیم، در واقع مسیر یکپارچه‌سازی دو حوزه کاملا متفاوت را در نظر داریم شامل: علم و کارآفرینی.

 هر دو حوزه دارای اشتراکاتی می‌باشند از جمله اینکه هر دو نتیجه آزمایش هستند، برای رسیدن به هدف در هر مسیر لازم هست تا ریسک‌هایی را متحمل شد، بر حسب نیاز آموزش‌هایی را گذراند و در مسیر انجام کارهایی قرار گرفت که قبلا انجام نشده‌اند.  برخلاف دیگر کسب و کارها، فرایند زیست‌کارآفرینی کاملا متکی بر آکادمی بوده و با علم زیست‌فناوری قدرت می‌گیرد.

 به دلیل ماهیت فناورانه زیست‌فناوری، آن را یک میان رشته می‌نامند و بدیهی است که بسیاری از فعالان این حوزه در طی زندگی علمیشان ایده‌هایی در ذهنشان جرقه بخورد و به فکر تجاری‌سازی آن باشند. چالشی که بسیاری از این افراد با آن مواجه هستند آن است که با ایده یا محصول اولیه خود چه کنند و دقیقا چه مسیری را در پی بگیرند. در واقع بین کارآفرینی و زیست کارآفرینی شباهت‌هایی وجود دارد. هر دو نیاز به یک ایده منحصر به فرد، یک تیم با تجربه، سرمایه و البته پشتکار زیاد برای غلبه بر موانعی که در طول مسیر با آن روبرو می‌شوند، دارند. با این حال، تفاوت‌ بین این دو مسیر از شباهت‌های آن‌ها بیشتر است.

برای اینکه زیست کارآفرینی را بهتر بشناسید و شباهت‌ها و تفاوت‌های کسب و کارهای این حوزه را با کسب و کارهای دیگر حوزه‌ها بهتر بشناسید، از شما دعوت می‌کنیم که در این وبینار ثبت نام نمایید  این وبینار توسط جناب آقای مهندس الاهی مدیر مرکز نوآوری گروه توسعه بن‌دا (نوا) و همچنین جناب آقای همتی تحلیل‌گر کسب‌ وکارهای زیستی مرکز نوآوری و دارای گواهینامه زیست کارآفرینی از مدرسه کسب و کار کپنهاگ (CBS) ارائه می‌‌شود.

برخی از سرفصل‌های این وبینار به این صورت است:

  • نوآوری و کارآفرینی در علوم زیستی
  • کارآفرین زیستی به چه کسی می‌گویند؟
  • مسیر پیش رو
  • فرصت‌ها و چالش‌ها
  • چگونه کسب و کار خود را ارائه کنید؟
  • استراتژی‌های تامین مالی

گفتنی است این وبینار به صورت رایگان در تاریخ هفت بهمن 1399 از ساعت 15  الی 16 برگزار خواهد شد.

ثبت نام از طریق سایت ایوند:

https://evnd.co/AIX3o

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.bondalab.com مراجعه کرده و یا با تلفن 88219965-021 تماس حاصل فرمایید.

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZEvq