رویداد ارائه فناوری‌های منتخب پژوهشگاهها در حوزه فناوری‌هایزیستی و نانو به سرمایه‌گذاران

رویدادTechDeal با هدف مواجهه فناوری ها با سرمایه گذاران و صنعتگران و با معرفی 12 طرح منتخب پژوهشگاه های کشوردر محل اتاق های بازرگانی کشور برگزار می شود.

رویدادTechDeal با هدف مواجهه فناوری ها با سرمایه گذاران و صنعتگران و با معرفی 12 طرح منتخب پژوهشگاه های کشوردر محل اتاق های بازرگانی کشور برگزار می شود. در پنل عصر این رویداد، با عرضه فناوری های حوزه فناوری های زیستی و نانو فناوری طرح ریزی شده است.

اكبر قنبرپور رييس مركز فن‌بازار ملي ايران با اعلام اين خبر افزود: اين رویداد حاصل اجرای پروژه‌اي با عنوان پروژه ارزشگذاري فناوري‌هاي منتخب پژوهشگاه‌ها مي‌باشند. در اين پروژه كه به صورت پايلوت انجام شد، 30 فناوري منتخب از ميان بيش از 500 فناوري معرفي شده از سوي پژوهشگاه‌ها و مراكز علمي و پژوهشي كشور که قابلیت تجاری سازی و عرضه به صنعت دارند، احصا شد.

وي افزود در ادامه اين پروژه كمك به تجاري‌سازي اين فناوري‌ها با محوريت فروش و يا مشاركت با سرمايه‌گذاران در دستور كار قرار گرفت و در اين راستا رويداد ارائه به سرمايه‌گذاران جهت معرفي 12 طرح منتخب كه در دو حوزه تجهيزات پزشكي و حوزه نانو و بيو مي باشند طرح‌ريزي شده است.

بر همين اساس اولين دوره از اين رويداد كه با عنوان رويداد ارائه فناوري TechDealنام‌گذاري شده است، روز چهارشنبه مورخ 26 مهرماه در دو پنل صبح و عصر در محل اتاق بازرگاني تهران برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه سرمايه‌گذاران حقيقي و حقوقي، توليدكنندگان و صنعتگران و صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري خطرپذير از جمله مخاطبين اصلي اين رويداد هستند اضافه كرد در اين رويداد زمينه تعامل مستقيم ميان صاحبان فناوري با سرمايه‌گذاران بالقوه فراهم شده و بدين ترتيب زمينه‌ساز مذاكرات بيشتر و تجاري‌سازي اين دستاوردها مي‌شود.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZmYe