حضورفعال کارگروه سلامت در بخش های مختلف گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌‌های دانش ‌بنیان و استارت‌‌آپ‌‌های صنعت غذایی

گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌‌های دانش ‌بنیان و استارت‌‌آپ‌‌های صنعت غذایی طی روزهای دهم تا دوازدهم شهریور ماه سال جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.





گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌‌های دانش ‌بنیان و استارت‌‌آپ‌‌های صنعت غذایی طی روزهای دهم تا دوازدهم شهریور ماه سال جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

در ادامه این رویداد مدیر کارگروه سلامت سخنرانی را با موضوع معرفی رویکردهای ستاد توسعه زیست فناوری ایراد داشتند.

دکتر رستگار بیان نمودند : زیست فناوری گسترده ترین حوزه تحقیقاتی و صنعتی در کل دینا ست که بیشترین بازار را به خود اختصاص داده است.

ستاد توسعه زیست فناوری با توجه به ماموریتش می تواند از تمامی حوزه های زیستی در زمینه کشاورزی، دارو، صنایع غذایی، سلامت، دریا، محیط زیست، صنعت و ساخت تجهیزات حمایت نماید.

در این ستاد همه کارگروه ها به دنبال توسعه جدیدترین فناوری های حوزه های زیستی هستند که این فناوری ها در ایران و دنیا، کاهش ارزبری، ایجاد ارزش افزوده بالا، اشتغال زایی و صادرات محصولات با فناوری نوین را فراهم می نماید.

این ستاد هرساله پروژه های بسیار گسترده ای را در حوزه زیستی با کمک مراکز و زیر مجموعه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جهت ارائه جدیدترین تکنولوژی های موجود در دنیا مورد حمایت قرار می دهد. و افراد می توانند با مراجعه به سایت ستاد توسعه زیست فناوری از روند فرآیندها و جدیدترین اخبار مربوط به حمایت ها اطلاع  کلیه شرکت های دانش بنیان و استارت آپی نسبت به همکاری و کسب حمایت از ستاد اقدام نمایند.

لازم به ذکر است کارشناسان این کارگروه به ارائه راهنمایی و پاسخگویی به شرکت کنندگان در غرفه ستاد توسعه زیست فناوری پرداختند.

 

 




 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZKx2