بازدید رییس گروه پژوهش زیرساخت وتوسعه فناوری ستاد توسعه زیست فناوری به منظور تبیین و نهایی سازی ماموریتهای ملی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، در راستای طرح تقسیم کار ملی زیست فناوری از دانشگاه زنجان

رئیس گروه پژوهش زیرساخت وتوسعه فناوری ستاد توسعه زیست فناوری به همراه اعضای گروه و کارشناسان گروه به منظور بازدید و آشنایی با فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی زنجان و نیز تدقیق محورهای اعلامی در این دانشگاه حضور یافت.

 

 

 

 

 

رئیس گروه پژوهش زیرساخت وتوسعه فناوری ستاد توسعه زیست فناوری به همراه اعضای گروه و کارشناسان گروه به منظور بازدید و آشنایی با فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی زنجان و نیز تدقیق محورهای اعلامی در این دانشگاه حضور یافت. ابتدا آقای دکتر شغلی، معاون محترم پژوهش و فناوری دانشگاه توضیحاتی از فعالیت های دانشگاه و گروه های مختلف ارائه فرمودند به این شرح که دانشگاه  علوم پزشکی زنجان 380 نفر هیات علمی دارد و 6 مرکز تحقیقات، سپس خانم دکتر خلیلی در گزارشی به تفصیل گروه های مختلف دانشگاه که  در حوزه زیستی فعالیت دارند و شرح پروژه ها و اقداماتشان را معرفی نمودند. و سپس دکتر طهوری به بیان و معرفی طرح تقسیم کارملی زیست فناوری پرداختند در گزارشی مفصل اقدامات انجام شده در این طرحاز فاز پژوهش، تا اجرا را معرفی کردند همچنین نتایج اجرای توافقات فی مابین دانشگاه ها را در قالب کتابچه تقسیم کارملی زیست فناوری شرح دادند و این طرح از دو منظر ( دسته بندی استانی، دسته بندی موضوعی)معرفی شد همچنین به موضوع جانمایی نخبگان وظیفه در این طرح را تشریح نمودند و اقدامات نهایی و در دست اجرا را بیان فرمودند. سپس با توجه به محورهای ارسالی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تدقیق محورها به عنوان یکی از اهداف تقسیم کار ملی به منظور جلوگیری از موازی کاری عنوان شد.

اعضای محترم حاضر در جلسه نیز درخواست هایی داشتند از جمله اینکه از تمام ظرفیت هایت علمی، در تعیین محورها استفاده شود و محورها طوری جمع بندی گردد که اکثر هیات علمی های دانشگاه درگیر باشند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZBP2