فراخوان شناسایی عامل توسعه زیرزنجیره‌های ارزش آبزی‌پروری و اقتصاد دریا

فراخوان صندوق نوآوری و شکوفایی درخصوص شناسایی عامل توسعه زیرزنجیره‌ مشتمل بر پرورش ماهی در قفس، ماهی قزل‌آلای صادراتی و ماهیان خاویاری

 
یکی از فعالیت‌های تولیدی راهبردی و سازگار با ظرفیت‌های اقلیمی و جغرافیایی ایران با ظرفیت بالقوه و چشمگیر در خلق ثروت و ایجاد اشتغال، اقتصاد دریا و به طور خاص آبزی‌پروری است؛ که از صید تا پرورش و فرآوری تمامی گونه‌های آبزی را دربرمی‌گیرد. توسعه و تکمیل این زنجیره در کشور اثربخشی جدی در ارتقای شاخص اقتدار غذایی و تاب‌آوری ملی به همراه خواهد داشت.
 
صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف حمایت از توسعه زنجیره ارزش آبزی‌پروری و اقتصاد دریا، بر پایه دانش و توانمندی داخلی و همچنین عمق بخشی و پایدارسازی زنجیره ارزش صنایع مرتبط با آن‌، در نظر دارد در گام نخست با همکاری مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، ستاد توسعه زیست فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جهت شناسایی عامل توسعه‌گر این زنجیره فراخوان حاضر را با محوریت زیرزنجیره‌های پرورش ماهی در قفس، ماهی قزل‌آلای صادراتی و ماهیان خاویاری برگزار ‌کند.
 
عامل توسعه، به عنوان محوریت توسعه زنجیره ارزش پرورش آبزیان در کشور از تکثیر، تولید، فرآوری و پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تا بازرگانی و فروش فعالیت خواهد نمود و انتظار می‌رود با تاکید برجنبه‌های فناورانه در زمینه‌های مختلف چون تجهیزات پرورش، تخم چشم زده و اصلاح نژاد، کنترل و درمان بیماری‌های آبزیان، خوراک و مکمل، فرآوری و صنایع تبدیلی، سیستم‌های پایش و ... زمینه تولید استاندارد و صادرات پایدار در این حوزه حاصل گردد.
 
صندوق از کلیه متقاضیان واجد شرایط این فراخوان، دعوت به عمل می‌آورد جهت ثبت‌نام از تاریخ 20/09/1401 لغایت 10/10/ 1401 مدارک لازم را از طریقnpm@inif.ir ارسال نمایند. 
 
 
مدارک ارسالی:  
1- فرم اولیه شناسایی متقاضیان عامل توسعه زنجیره ارزش  
2- رزومه افراد کلیدی تیم یا شرکت (مدیرعامل و اعضای هیات مدیره) شامل اطلاعات فردی، اطلاعات تماس، سوابق علمی، سوابق پژوهشی، تجربیات کاری، دستاوردها و مهارت‌ها و جوایز و افتخارات 
3- صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت‌های تابعه (در غیر این صورت اظهارنامه مالیاتی یا صورت‌های مالی قابل تایید ارایه گردد.) 
4-  گزارش تحلیلی از جنبه های فنی و گره‌­های فناورانه در خصوص تکمیل زنجیره ارزش هدف. 
 
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر فایل ذیل را دانلود نموده یا به وبگاه صندوق نوآوری و شکوفایی مراجعه نمایند.
 
 
کلمات کلیدی
//isti.ir/ZtRv