ستاد توسعه زیست فناوری در هفتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته(ایران فارما) طی روزهای ۱۸ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته(ایران فارما) طی روزهای ۱۸ تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

 

در این نمایشگاه با حضور کارشناسان گروه پژوهش، گروه تولید و گروه بین‌الملل ستاد توسعه زیست فناوری خدمات و حمایت‌های هر یک از بخش ها به گروه‌های مخاطبان معرفی گردید.

حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد تا سقف 12 میلیون تومان، رساله‌های دکتری تا سقف 16 میلیون تومان و طرح‌های پژوهشی تا سقف 300 میلیون تومان در قالب طرح تقسیم کار ملی زیست فناوری از جمله حمایت‌هایی بود که مورد توجه و استقبال گسترده دانشجویان حاضر در نمایشگاه قرار گرفت.

همچنین کارشناسان گروه تولید و تجاری سازی طی برگزاری جلسات با فعالان صنعت و صاحبان شرکت‌های دارویی، فرایندهای حمایتی ستاد توسعه زیست فناوی از طرح‌های پیشنهادی شرکت‌های دانش بنیان و فناور جهت «کسب دانش‌فنی»، «تولید بار اول» و «تجاری سازی و توسعه بازار» را برای مخاطبان تشریح نمودند.

یکی دیگر از برنامه‌های نمایشگاه ایران فارما امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان ستاد توسعه زیست فناوری و هلدینگ دارویی تامین بود.
این تفاهم همکاری مشترک با موضوع مشارکت طرفین در راستای توسعه صادرات محصولات در کشورهای هدف و به منظور حمایت از رشد و توسعه صادرات محصولات مرتبط با حوزه زیست فناوری، سلامت و درمان منعقد گردید.

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZPtv