حمایت از ایده ها و طرح های ارائه شده توسط فناوران و استارت اپ های حوزه تجهیزات زیست فناوری

تفاهم نامه همکاری مشترک مابین انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی و شتابدهنده فناوری اسپین با حضور مهندس احمد مسلمی رئیس انجمن و مهندس رضا طاهری مدیرعامل شتابدهنده و در راستای حمایت از ایده ها و طرح های ارائه شده توسط فناوران و استارت اپ های حوزه تجهیزات زیست فناوری و پزشکی و در جهت رونق تولید در محل این شتابدهنده منعقد گردید.

 

 

 

 

 تفاهم نامه همکاری مشترک مابین انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی و شتابدهنده فناوری اسپین با حضور  مهندس احمد مسلمی رئیس انجمن و مهندس رضا طاهری مدیرعامل شتابدهنده و در راستای حمایت از ایده ها و طرح های ارائه شده توسط فناوران و استارت اپ های حوزه تجهیزات زیست فناوری و  پزشکی و در جهت رونق تولید در محل این شتابدهنده منعقد گردید.

جناب مهندس مسلمی با امضای این تفاهم نامه خاطرنشان کردند شتابدهنده اسپین که بعنوان نخستین شتابدهنده تجهیزات در حوزه سلامت , زیست فناوری و پزشکی و با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح شده است می تواند با همکاری انجمن موجب رونق صنعت سلامت و تولید و ایجاد اشتغال در این حوزه گردد.

شتاب دهنده اسپین در راستای موضوع موافقت نامه همکاری مشترک ، بستر های مناسب از جمله فضای فیزیکی در محیط کارخانه و همچنین تخصیص واحد اداری، تجهیزات و ایجاد زیر ساخت مورد نیاز و تامین مالی را به هسته‌های فناور مستقر در شتابدهنده اسپین ارائه می‌کند. همچنین محصولات دانش‌بنیان مختلفی از جمله لیزرهای "دایود" را تولید و تجاری‌سازی کرده است.

طرح راه‌اندازی این شتابدهنده، با همکاری این شرکت و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زمینه را برای رشد و شتابدهی بیش از 20 هسته فناور در محل ساختمان طاهرتاجر پارس فراهم می‌کند.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/Z8P2