با راه‌اندازی شتابدهنده اکتوورکو با حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

تولید محصولات پیشرفته و فناور دارویی و غذایی شتاب گرفت

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری و معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در دومین بخش از سفر خود به استان البرز، با حضور در کارخانه پیشرفته داروسازی اکتوورکو از خطوط تولید و بخش های مختلف این مجموعه بزرگ دارویی دیدن کردند.

 

 

 

 

 

به پیشنهاد، پیگیری و هماهنگی های کارگروه سلامت ستاد توسعه زیست فناوری و در پی توافقات اولیه صورت پذیرفته در جلسات مشترک بین دبیر محترم ستاد توسعه زیست فناوری و رئیس گروه تولید ، تجاری سازی و بازاریابی با مدیران ارشد هلدینگ دارویی- غذایی اکتور کو و آماده و لذیذ در روز سه شنبه مورخ 17/02/98 ، ستاد توسعه زیست فناوری با هلدینگ های مذکور و با حضور معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری جناب آقای دکتر ستاری، دوتفاهم نامه امضا گردید.

در تفاهم نامه اول هلدینگ اکتورکو و آماده و لذیذ موظف گردیدند تا شتاب دهنده ی حوزه های غذایی و دارویی را به میزان حدود هزار متر فضای فیزیکی که توسط معاونت علمی و فناوری فراهم گردیده تجهیز و مورد بهره برداری شرکت های فناور و استارت آپی قرار دهند.

در تفاهم نامه دوم استفاده از امکانات تولید شرکت های اکتورکو و آماده و لذیذ برای صنعتی نمودن محصولات شرکت های دانش بنیان و استارت آپی که به صورت پایلوت یا نیمه صنعتی تولید گشته را در سایت های مجموعه های فوق به صورت صنعتی و قابل عرضه در بازار مصرف در بیاورد.

پس از امضای این دو تفاهم نامه که فی مابین جناب آقای دکتر قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری و مدیران ارشد هلدینگ اکتورکو و آماده و لذیذ صورت پذیرفت، جناب آقای دکتر سورنا ستاری از سایت های تولید اکتور کو بازدید به عمل آوردند.

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZLT1