انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ستاد توسعه زیست فناوری و دانشگاه حکیم سبزورای

تفاهم نامه همکاری بین ستاد توسعه زیست فناوری و دانشگاه حکیم سبزواری در تاریخ 18 دیماه منعقد گردید.

تفاهم نامه همکاری بین ستاد توسعه زیست فناوری و دانشگاه حکیم سبزواری در تاریخ 18 دیماه منعقد گردید. این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف نقشه جامع کشور با (اولویت زیست فناوری) و همچنین تحقق اهداف سند ملی زیست فناوری و نیز به منظور گسترش همکاری در زمینه آموزش، پژوهش و ترویج زیست فناوری در میان اساتید و دانشجویان رشته های مرتبط با این حوزه، با حضور معاون دبیرستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری جناب آقای دکتر سروری و سرپرست دانشگاه حکیم سبزواری جناب آقای دکتر مولوی بین ستاد و این دانشگاه منعقد شد.

فراهم نمودن بستر آشنایی دانشجویان و اساتید دانشگاه با اولویت های زیست فناوری، هدایت دستاوردهای پژوهشی حوزه زیست فناوری به منظور برطرف نمودن نیازها و مشکلات کشور، کمک به تجاری سازی علوم زیستیاز طریق ارائه آموزش های تخصصی و فوق تخصصی، زمینه سازی برای ارتباط موثر دانشگاه و صنعت در حوزه زیست فناوری از جمله موضوعات همکاری دو طرف در این تفاهم نامه است.

به منظور اجرای این تفاهم نامه یک کارگروه مشترک متشکل از نمایندگان ستاد و دانشگاه تشکیل می شود که وظیفه برنامه ریزی های لازم جهت اجرایی شدن مفاد تفاهم و پیگیری اجرایی آنها را بر عهده خواهند داشت. لازم به ذکر است در حاشیه امضای تفاهم نامه، نشست هم اندیشی میان معاون محترم ستاد و اعضای هیات علمی موتبط با حوزه زیست فناوری این دانشگاه نیز برگزار گردید و در ادامه از ظرفیت ها و امکانات دانشگاه بازدیدی به عمل آمد.

 

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZeSf