با حضور دبیر ستاد توسعه زیست فناوری برگزار گردید

امضای تفاهنامه همکاری توسعه کسب و کار داده‌های زیستی

تفاهم‏نامه همکاری توسعه کسب‏ و کار داده‏ های زیستی میان ستاد توسعه زیست‏ فناوری معاونت علمی، مرکز همکاری‏های تحول و پیشرفت و مرکز راهبردی فناوری‏های همگرا معاونت علمی امضاء شد.

 

 

 

 

 

تفاهم‏نامه همکاری توسعه کسب ‏وکار داده ‏های زیستی میان ستاد توسعه زیست‏ فناوری معاونت علمی، مرکز همکاری‏های تحول و پیشرفت و مرکز راهبردی فناوری‏های همگرا معاونت علمی امضاء شد. 

به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه زیست فناوری هدف از امضای این تفاهم‏نامه ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در حمایت از کسب‏وکارهای داده‏های زیستی، هدفمندکردن این حمایت‏ها و جلوگیری از موازی‏کاری در این حوزه است. بر اساس این تفاهم‏نامه مقرر شد همه کسب‏وکارهای این حوزه بر اساس شیوه‏نامه پیوست این تفاهم‏نامه مورد حمایت قرار گیرد و کمیته‏ای متشکل از نمایندگان سه طرف، ارزیابی و نظارت بر طرح‏ها را عهده دار شود. همچنین همه حمایت‏های مالی این تفاهم‏نامه از طرف یک نهاد مالی (یکی از صندوق‏های حوزه علم و فناوری) انجام می شود و این نهاد مالی بر روند اجرای پرژوها نیز نظارت دارد. همچنین دبیرخانه این تفاهم‏نامه نیز در مرکز راهبردی فناوری‏های همگرا معاونت علمی تشکیل می شود

 

این تفاهم نامه با حضور دکتر مصطفی قانعی دبیر محترم ستاد توسعه زیست‏ فناوری، رضایی معاون امور زیستی مرکز همکاری‏های تحول و پیشرفت و علی محمد سلطانی رئیس محترم مرکز راهبردی فناوری‏های همگرا معاونت علمی امضاء شد.

دکتر مصطفی قانعی در این نشست با اشاره به اهداف ستاد توسعه زیست فناوری تاکید کرد: در آینده با گسترش فناوری های نوین؛ مسیرهای درمانی، دارویی، بهداشتی، آموزشی و پژوهشی با تغییرات اساسی و باورنکردنی همراه خواهد بود و کلیه دانشنمدان و محققین شاهد حضور فناوری های بسیار پیشرفته و ابزار های بسیار کارامد در دستیابی به اهداف خود در حوزه علم و فناوری خواهند بود.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری با تاکید برهمگرا شدن IT با بیوتکنولوژی افزود: آنچه باید بدان عمل کرد حرکت سریع در راستای به کارگیری دیجیتال و الکترونیک در خدمت سلامت است.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZxGi