جلسه هماهنگی اختتامیه دومین دوره لیگ ملی زیست فناوری

به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه زیست فناوری: جلسه هماهنگی اختتامیه دومین دوره لیگ ملی زیست فناوری با حضور دکتر متالهی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری، و مهندس کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، برگزار شد.

دکتر متالهی با اشاره به اهمیت خلاقیت و انگیزه درونی در اجرای این مسابقات، تأکید کرد که ستاد توسعه زیست فناوری وظیفه دارد همه منابع و ظرفیت‌های کشور را برای پیشرفت زیست فناوری هم‌افزا و هماهنگ کند. وی افزود که منابع انسانی موتور پیشرفت کشور هستند و هرگونه سرمایه‌گذاری در توسعه سرمایه‌های انسانی، مؤثرترین نوع هزینه‌کرد است.

 

متالهی با تاکید بر اهمیت ایجاد محیط‌های علمی جدید و خلاق گفت، باید مسیرهای متعددی برای دانش‌آموزان ایجاد شود تا جذابیت‌های درونی و انگیزه‌های خود را تقویت کنند. وی افزود که لیگ ملی زیست فناوری فرصتی برای دانش‌آموزان است تا با چالش‌ها و مسائل واقعی آشنا شوند و مسئولیت اجتماعی خود را نسبت به جامعه و محیط خود درک کنند.

 

این جلسه با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری بین ستاد توسعه زیست فناوری و وزارت آموزش و پرورش در برگزاری هرچه بهتر لیگ ملی زیست فناوری به پایان رسید و شرکت‌کنندگان ابراز امیدواری کردند که با برنامه‌ریزی بهتر، موفقیت‌های بزرگتری در آینده حاصل شود.

کلمات کلیدی

تصاویر

 ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان  ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان  ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان
//isti.ir/ZZjy