نمایشگاه بایوتکنیکا آلمان 2017

نمایشگاه تخصصی دو سالانه بایوتکنیکا از تاریخ 26 تا 28 اردیبهشت 1396 در هانوفر آلمان برگزار می‌گردد. کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری در نظر دارد در قالب اعزام هیات تجاری یا برگزاری پاویون از شرکت‌های دانش بنیان حمایت نماید.

نمایشگاه تخصصی دو سالانه  بایوتکنیکا از تاریخ 26 تا 28 اردیبهشت 1396 در هانوفر آلمان برگزار می‌گردد. کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری در نظر دارد در قالب اعزام هیات تجاری یا برگزاری پاویون از شرکت‌های دانش بنیان حمایت نماید.

 شرکت هایی که تمایل به حضور در این نمایشگاه را دارند تا تاریخ 10 آبان 1395 می‌توانند درخواست خود را برای شرکت در این نمایشگاه از طریق پرتال برای کریدور صادرات ارسال نمایند. علاوه بر این شرکت‌ها در عنوان درخواست، تمایل برای حضور به صورت اعزام یا پاویون را قید نمایند. درخواست‌های ارسالی باید شامل دلایل توجیهی برای شرکت در این نمایشگاه باشند. درخواست‌های ارسالی پس از این تاریخ در صورت وجود ظرفیت مازاد قابل بررسی خواهد بود.

 لازم به ذکر است، برنامه حضور در نمایشگاه بایوتکنیکا قطعی نشده و در صورت استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان و رسیدن به حدنصاب برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کریدور صادرات به نشانی www.tesc.ir مراجعه فرمایید

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/ZgKb